Torsdag 1/12-11 Överraskad!

Hallå!

Ja lyckan fortsätter. Idag när det var dags att julpynta kom en stor och väldigt uppskattad överraskning.


Ser ni strumpan som står ut från mängden??





DET ÄR MIN ALLDELES EGNA JULSTRUMPA!!! :D Gissa om jag blev glad??! :')



 

Visserligen sa dom att dom skaffar en till alla, men ändå!

När jag slutat kom Rebecca, som för en gångs skull fått låna bilen, och vi hamnade i mallet. Inga pengar spenderades dock!

Hade det super mysig med tjejerna idag under dagen, det blev fruktsallad till vårat vanliga skitsnack. Gott var det! :D

Jag har faktiskt inte så mycket mer att berätta idag!

Hoppas ni alla har det bra där i Sverige! Tänkte skriva kalla Sverige... Men är det kallt där??  För vi har ju som sagt haft en varm november. I tisdags eller när det var jag och Matilda var och gymma på kvällen gick vi ut i shorts och t-shirt klockan 10 på kvällen!! Och det var inte ens kallt! Men idag!! Bara för att det blev december. Då satans i gatan va kallt det blev! :o

Tack Lena!! :D <3

Tack och god natt! :) <3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: angiiiie

åhååå va söt julstrumpa!! :D Det är jätte vamrt här hemma för att va december! Igår var jag o träna 21.30 på kvällen o då var de 4-6 grader plus, helt otroligt! fast jag klagar inte mehehehe

2011-12-02 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0