Tisdag 6/12-11 Underbara föräldrar!

Hej!

Idag blev jag så lycklig/glad/överraskad så jag börja grina! Hahah! Jag fick ett paket på posten, igen! :D I det låg det:



SURT GODIS!!! :D ÅH! :') Tack tack tack älskade föräldrar!

När jag tänker/känner efter så har jag nog lite hemlängtan i kroppen/huvudet! Kanske för att det börjar närma sig jul och så. Kanske kommer vara en jobbig period ett tag nu fram över, men förhoppningsvis går det över efter jul någon gång! ;)

Idag då? idag åkte jag hem och sov efter att jag släppt av barnen. Vet inte vad det är men det är något fel här borta, för vi alla är så trötta hela tiden. Jag äter nu förtiden en halv grapefrukt varje morgon, super gott, men så jag har ju inte c-vitamin brist!

När jag vaknat från min nap hade Johanna frågat ifall jag ville komma över på fika, hon hade bakat tigerkaka. Det tackar man ju inte nej till, så Matilda kom och hämtade upp mig vid halv 1 så åkte vi till Johanna på fika. Alltid lika trevligt att spendera tid med dom! :)

Efter det var det bara hem och börja jobba. Efter jobbet drog jag till target för att köpa en present till Justin som fyller år på lördag! Det blev en Beyblade "arena". Hoppas han inte får en av någon annan! För just nu är det det enda han håller på med! Beyblade hit och beyblade dit. Åh det där j**la ljudet.....
JAG BLIR TOKIG!!!! -.-

Sen drog jag till gymmet i 90 min. orkade inte så mycket för matintaget idag har inte varit så bra.... Typ kakor och kaka... Imorron tänkte jag dra och simma, men det ska jag ju inte säga för då blir det inte av....

Hoppas ni haft/får en bra dag!

Carro, roligt att du har hittat hit!

Malin och Angelika, tack så mycket! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahaha du får inte glömma din halva grape också, så bara kakor var det inte ;D<3

2011-12-07 @ 09:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0