Tisdag 20/12-11 Så onödig....

Hejsan!

Ja nu är ju killarna hemma igen. Tror ni barnen vill spendera tid med mig? Tror ni barnen vill lyssna på mig? Tror ni barnen vill göra ALLT som storebrorsorna gör?
Ännu en gång hiitade jag mig själv sittandes på en av kökspallarna och göra ingenting. Det är inte bara tråkigt utan det är VÄLDIGT jobbigt också. Speciellt när Joanna stod framför mig på andra sidan köksön och bakade kakor. Men VAD ska jag göra? :( Jag frågade flera gånger ifall det fanns något jag kunde göra, men nää.... Jag känner mig i alla fall jätte onödig och överflödig när det blir så. Inte ens om man tänker att jag får betalt för att sitta på en stol blir det bättre.

Pappa, jag har sagt det förut och du vet att jag inte kommer tillbaka om det inte står en dodge caliber eller numera en chevrolet suburban på uppfarten där hemma! Jag vill också gärna ha ett värmegarage och en elektriskdörr till det ;)

Det halsonda som jag skrev om igår har inte gått över! Och igår när jag skulle somna frös jag så mycket så jag var tvungen att sätta på mig mina skidstrumpor så jag fick upp lite värme. Låt mig även till lägga att jag sover under ett lakan, ett jag-vet-inte-vad-det-är täcke och en tjock fleeceefilt! Men det halsonda kan jag leva med ibland, men ibland vill jag bara lägga huvudet och kroppen i min svenskasoffa med en tv som har svenska kanaler, och tycka synd om mig själv på svenska. Hahah ynklig man blir så fort det blir lite motgångar!

För övrigt så har killarna en liten get together i källarn just nu, med vänner, öl och HÖG musik.... -.- Ja hejdå goda sömn!

Ja det var allt jag hade att berätta idag. Hoppas ni haft en bra dag! :) Nu kan jag även berätta att både Matilda och Rebecca är hemma i Sverige över julen! Så nu är det Johanna som gäller! Stackarn hon kommer vara trött på mig hahah!

God natt allihopa!

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0