Tisdag 13/12-11 Glad flicka!

Hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket, idag igen. Jag gjorde det igår men blev inte riktigt klar med det så jag fick fortsätta idag ;)

Jag låg i sängen och skypade med mina föräldrar sen blev jag utskickad på promenad, men jag kom bara till brevlådan.... OCH VET NI?? :D Där i låg det TVÅ saker till mig!! :D Tack gudmor/faster Lena och tack farmor och farfar! :) Julklapparna väntar jag med tills julafton ;) Med godiset kan jag dock inte lova något! :p

Jag och Joanna hann även med att köpa en julgran idag, och få in den i bilen huset och i foten! Jag måste säga att jag är stolt över mig själv och att jag kan! :D GO ME!! ;)
Jag skulle gärna lägga upp en bild på granen, som faktiskt är väldigt fin, men mamma och pappa.... Det är något fel på min kamera :( För det går INTE att få till en bra bild.... Jag höll inte ens i kameran och ändå blev det en suddig bild :( 
I granen hänger det sånt där skit min mamma skulle spy på om det fanns i vårt hus. Tex färgglada lampor och sånna där silvertrådar... Hahah ;)


Annars har det som sagt inte hänt mycket!

Hoppas det händer mer i Sverige än vad det gör här, för jag måste säga att det är liiiiite tråkigt här... :(

Tack och god natt! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0