Söndag 4/12-11 Ren!

God andra advent! :)

Idag har jag iaf fått adventsfika! En kopp te och lussebulle blev det! Super mysigt, saknar dock en adventsljusstake, men jag har en mental ;)


Ja annars då? Tror ni det blev någon läsning idag?? Hahah jag tror jag ska lägga ner det här med att berätta vad som händer nästa dag.... Men jag tvättade mina lakan idag! Och det är ju inte mysigt att ligga i en säng och läsa utan lakan. Och på övervåningen lekte Justin och Brad. Så jag tittade på tv (harrypotter helg) och satt framför datorn :p
En bra dag hade jag iaf! :)

Jag och Brad försökte leka tv-reparatörer. Tvn här nere i källaren har lagt av och vi försökte komma på varför. Efter att i båda försökt trycka på på-knappen och inget hände konstaterade vi att den är trasig... Haha ja, meen vi försökte ju i alla fall? ;)

Vad mer då? Jo jag har städat mitt rum. nu ser jag färgen på min heltäckningsmatta! Det ända som är kvar på golvet det är skolhögen.... Jag kan inte bestämma mig ifall jag ska slänga HELA skiten, eller ifall jag ska gå igenom det och spara några saker? Vad tycker ni?? :p

Jag är även nyduschad och i ny pyjamas! Det finns ju inget bättre än att känna sig helfräsch när man går och lägger sig i en nybäddad säng! :D

Nu ska jagfortsätta min Harry Potter helg! :) Vi hörs imorron! ;)

Jessica, jag är faktiskt riktigt stolt över bullarna! :D

Angelika, jag vet inte varför. Vi var 4 kockar så jag kan ju säga att allt som stod i receptet inte kom i degen.... :p Kan ju vara det... Men om jag gör det här igen ska jag även ha med lite extra saffran, för jag tror inte att den här är lika stark som den i Sverige. Om det låter vettigt? :p


Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah ni får väl baka tills det blir bra, det finns 2 advent kvar ;)

2011-12-06 @ 10:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0