Söndag 18/12-11 4:e advent

Halloj!

Idag är det söndag. Igen.... Känns som om det är söndag mest hela tiden -.-

Idag har jag fixat den sista julklappen. Det blev även något lite oplanerat men ändå något jag har planerat. Jag köpte en träningströja och ett par yoga byxor. På Victoria's secret! :D Jag är super nöjd! Var ju självklart tvungen att prova det när jag kom hem så jag stack ut på en promenad, det blev dock bara en kort en för jag hade massa skypedater idag! :)

En sak som jag har skrattat åt många gånger när jag är ute och går denna korta runda. Det är över denna "gångväg" en av de få "gångvägar" som finns här. Det är att den slutar helt tvärt. Som om, oj pengarna tog slut hur ska vi göra nu? Äh, vi slutar bygga. Skrattar för mig själv varje gång jag ser det så idag tänkte jag att ni också skulle få skratta, och skaka på huvudet och säga amerikanare....




Helt tvärt liksom. Och själva vägen den är en gångväg till fortsätter!

Ja sen pratade jag med Carro, Malin och Angelika, alltid lika trevligt att få höra vad dom har för sig!

Sen har det inte hänt så mycket mer! Jag har funderat väldigt mycket idag. Över två saker.

Hemma i Sverige skulle jag aldrig någonsin åka själv till Kista Galleria för att shoppa lite saker. Inte ens till centrum. Bara de senaste året har jag börjat kunna gå til Ica själv. Varför vet jag inte riktigt, men jag har bara inte velat vara själv. Men nu som tillexempel idag har jag varit i  mallet HELT själv. I typ 2 timmar. Det händer ofta att jag åker dit själv, ofta har jag ju något att göra så det är snabbt in och snabbt ut, men ibland har jag ju till och med satt mig för att äta helt själv!
Är det så att jag har växt som person??

Och en annan sak, yogabyxor, eller tajta träningsbyxor. I Sverige kan man inte gå långt innan en bil skulle tuta efter en... Men här åker till och med trädgårdsmästaren ( inte alls fördomsfull) förbi utan ett ljud. Nu kom jag precis på att jag kanske ska ta det som en pik att ingen tutar efter mig.... Haahhaha jag tror jag droppar ämnet... Never mind! hahah...

Ja sen har det inte hänt så mycket mer i helgen! Imorron blir det matshopping och sen får vi se! Ska som sagt inte berätta mina planer för det blir ju sällan av....

Hoppas ni har haft en mysig fjärdeadvent! Nu när snöslasket har kommit och allt! :) Om 6 dagar är det jul igen! :)
Glad påsk höll jag på att säga, FEL!!!

Hoppas ni också har haft en trevlig helg! :)

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: m'

2011-12-19 @ 10:35:48
Postat av: Anonym

hahahaha jag vet tanken bakom den där gången! Så här är det, amerikanare kanske får för sig att faktiskt ta en promenad lite då och då.. den där vägen är isf helt perfekt för dom.. dom går en liten stund och sen tar vägen slut, as bra ursäkt till att inte fortsätta.. liksom, det finns ju inget att gå på ;) där min vän har du den bästa förklaringen haha <3

2011-12-19 @ 11:10:24
Postat av: de va mitt långa inlägg här ovan // angiiiie :)

2011-12-19 @ 11:11:07
Postat av: Jessica

Haha. Den var bra.

2011-12-19 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0