Söndag 11/12-11 The nutcracker

Hejsan!


Idag har jag varit på ännu en balett! The Nutcracker. Jag har också kommit på att jag nog är en teater människa, jag vill ha repliker så jag fattar vad allt handlar om! Plus att detta var ju ett college som satt upp denna pjäs så dansarna var ju inte i närheten av dom som var med i Romeo och Juliet baletten, så det var också en liten besvikelse.

Annars då? Inte mycket, vaknade vid 11 behövde åka vid 12:10 så det var ju bara upp och äta brunch innan vi behövde åka.

Hoppas ni haft en bra helg, och inte drabbats av ovädret (som håller till i göteborg...).

Grattis till Carolina som fyller 20 år idag! Hoppats du fick en bra dag, och att du går till bolaget så fort du får en chans! ;)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0