Onsdag 7/12-11 Sömntuta.

Halloj!

Igår kunde jag inte riktigt somna, låg och vred och vände på mig och svettades och frös om vart annart.  Tills slut kunde jag ju somna, för jag sov gott när klockan ringde. Det ända som fick upp mig ur sänge var då att jag visste att jag skulle få lägga mig i den om en timme igen! Så upp kom jag. När jag kom hem igen och typ kröp till sängensomna jag som en stock, sov förbi inplanerade skypedater och allt! I 2 och en halv timmer tog jag en powernap. Iadg är det även tidigt utsläpp, vilket betyder att barnen slutar skolan 13:50. Så när jag vaknade kände jag inte att jag  hade mycket tid att göra något så jag ställde mig i duschen och sen gick jag upp och gjorde lunch. Till efterrät åt jag en av godispåsarna jag fick av mina älskade föräldrar! Pappa, det gick inte att spara det! Eller att äta det långsamt! Trodde aldrig jag skulle säga detta men åh va gott det var med svenska färgämnen! Haha!!

Vad har hänt mer idag?? INGENTING! :( Skypade med mamma och pappa, och även min bror. Men thats it. Jag hittade inte ens på något roligt med barnen! Eller ja dom hade ju playdates så jag gick som vanligt runt i huset i cirklar. Jag hjälpte dock Joanna att välja julkort! Eller ja, jag sa åh men det där då? Det med ramen?  Ehm, ä jag gillar inte ramar.... Hahah sen gick jag :p

Till middag kokade jag lite nudlar till barnen, ni vet sånna där nudalar man köper för typ 5 kr styck i mataffären? .
Det gick ju ner hos barnen i alla fall!

Hoppas ni har haft/ får en bra dag!!

Angelika, SANT! Åh så mycket bättre mitt matintag blev :p

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lät ju jätte skönt att få sova ju! Skitsamma att du inte gjorde så mkt resten av dagen;) bra tips på kulkärvar också:D <3

2011-12-08 @ 08:12:03
Postat av: angiiiie

haha japp svenska färgämnen is the shit! :P puss pårej hoppas du får en super dag! själv så klippte jag av typ 4-5 cm av mitt hår igår, känns tomt men men haha <3

2011-12-08 @ 10:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0