Onsdag 30/11-11 GLAD LYCKLIG YES PEPP!!!!!!! OMG!

JA SÅ HÄR KÄNNER JAG JUST NU: JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Tro det eller ej, detta är inte för att skolan är SLUT!!!!

Detta är för att denna dag har varit så SJUKT jävla bra!! Jag kunder verkligen inte somna igår. Jag låg och vred och vände och fick panik för att jag skulle vara så trött under dagen. Men när klockan ringde vaknade jag med ett leende på läpparna.... JAG? Glad när man vaknar? Jag är lite orolig! :/ Nä men morgonen flöt på! 

Åkte till Rebecca där vi åt lite frukost innan skolan, drog till skolan. I klassrummet var det bordsplacering, på varje plats låg det ett kuvert med våra namn på. I mitt kort stod det.

"Josefine, you are quite special & quite funny as well. There are so many wonderful things ahead for you. You deserve them."  Jag tycker inte detta var så jätte ambitiöst, men men det är väl tanken som räknas! I Rebeccas stod det en rad "I would like to see you and THAT Josefine in ten years!" Haha vadå that Josefine?... hmm

Hur som helst vi hade som sagt ett prov idag för att se ifall vi utvecklats. Vi får resultaten senasst på måndag.

Ja efter det drog vi hem, jag åkte och hämtade mina barn. Vi åkte hem. Diverse playdatesen hit och dit. Sen slutade jag.

Då åkte jag till affären där jag hittade jackan och en julklapp igår. OCH VET NI??? Jackan var 50% off.... HAHA sa jag och tog den. 37 dollar slutade den på :D jag är nöjd! ;) 

SEN DÅ????? Ojoj!!! 

Jag åker hem, sätter igång och gör lite middag till mig själv, och Joanna hittar Quins önskelista. Högst upp står det:
2 riktiga kaniner.

Då säger Joanna, varför två kaniner? Jag: En till mig och en till Quin ;) Hon: jag är lite sugen på att ge henne det. I'll make you a deal.... Om du stannar i ett år eller bara 6 månader till så får ni det i julklapp...... 
Så fortsätter hon, jag har aldrig frågat någon ifall dom vill stanna. HON FRÅGA MIG!!!!!! AAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!! 
GLAD????? JA! OMG OMG OMG OMG!!!!!!! AH?!?!
Senast imorse satt jag hos Rebecca och sa att jag trivs så bra här.....

Jag har inte svarat på denna förfrågan än, och jag kommer inte göra det på ett tag. Och som Johanna säger som har 4 månader kvar här. När man vart här i 4 månader trivdes man så bra och ville aldrig lämna detta ställe, men nu.... Nu kan hon inte vänta tills hon får komma hem igen. Så jag ska fundera! ...... Jobbigt beslut.....


Ja det var min dag det!!!!!!! :D

Hoppas ni haft en bra dag där i Svealand!!!!


:D:D:D:D:D:D <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Stolt faster och gudmor :-)

Josefine! OMG! Du är verkligen något speciellt! Jag blir så glad när jag läser din blogg och du verkar trivas så bra och vara glad! Så sant som det var skrivet på ditt kort: Du förtjänar verkligen allt bra du har framför dig. Du är så himla duktig som fixar allt det praktiska som du måste göra om dagarna och studierna dessutom. Fortsätt och njut! / Bamsekramar från Lena

2011-12-01 @ 21:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0