Onsdag 21/12-11 En sämre dag...

Hejsan!

Idag har jag varit som Murphys lag eller vad den heter. ALLT jag har gjort har blivit fel. Jobbigt värre. Fast det har inte varit så att jag velat lägga mig ner på golvet och bryta ihop, utan jag har bara kännt för att skratta åt mig själv... I alla fall något positivt!  

Jag hade trippelbokat mig själv nu under kvällen, jag skulle äta middag med Johanna, jag skulle skypa med Rebecca för att fixa det sista innan nyår, och jag skulle ut med familjen på middag. Ja det var ju bara att avboka allt och gå ut på middag med familjen. Trevligt var det! :) Hoppas att jag hinner med Rebecca och Johanna imorron!

Vad mer då? Hann med en promenad idag men hade inte riktigt någon energi till det, pga av förkylningen. Det halsonda har gått över, men nu är jag rikitg täppt istället. Tråkigt att bli sjuk innan jul.

Ja det var det. Imorron jobbar jag 10 timmar. Yeey...... Kusinerna och Madde kommer över vid 2 så det är skönt! Sen vet jag inte vad som händer. Ska städa barnens rum, sen då? Jajaj får se vad vi kommer på! ;)

Hoppas ni haft en bra onsdag! Nu ska jag lägga huvudet på kudden och blunda. Fast först måste jag gå och borsta tänderna..... -.-

God natt! :) <3<3


Kommentarer
Postat av: angiiiie

skönt att halsontet har försvunnit alla fall, de e nästan värst :/ <3

2011-12-22 @ 07:24:39
Postat av: Katta

Hej Hoppas att du mår bättre idag och att det halsonda har gått över. Vill önska dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År over there. Jag följer dig hela tiden och det är så kul att läsa & vara med dig i vardagen därborta. Njut av din tid där och sköt om dig så i massor. Stor kram från Katta m familj

2011-12-22 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0