Onsdag 14/12-11 Tack!

Hej allihopa!

Jätte roligt att ni alla kommenterar! Tack! Det ger mig en sån motivation att fortsätta skriva.... haha nä men kom igen bättre kan ni! :)

Idag skulle ja iväg och träna... Sängen lockade med ett varmt täcke och lite sköna kuddar så jag hamnade där istället.... Sen kom Rebecca över på lite lunch, sen fick vi för oss att åka till mallet, jag ville köpa en ny tjocktröja men orkade inte riktigt leta hel hjärtat så jag  kom hem utan påsar :( Dock kom jag hem med en klipptid! Lite fräsch i håret så här inför julen är väl inte helt fel? :) Ska bli skit skönt, mitt hår är som torra halmstrån långt ut i topparna så det är dags nu! :) 

Vad mer? Nä inte så mycket, playdets hit och dit och musiklektioner osv. Idag jobbade jag till läggdags för Brad hade ett Holiday party på sitt jobb som Joanna också skulle på. Det gick dock bra, barnen klagade som vanligt över att jag lägger dom för tidigt... Men det är faktiskt så att jag tycker 9-9:15 är försent för en 7-åring... Men som vanligt så ger jag mig inte och dom båda låg i sängen 8:35. Sen när Joanna och Brad kom hem 9:10 så sov ingen av dom men då var det inte mitt problem. 

Imorron har jag och Matilda samling 8:45 för en 2-timmars promenad! Nu jeeeevlar ska vi röra på fläsket! ;) 









Ja här får ni lite bilder på granen. Dom är inte toppkvalite, jag vet, enligt min mamma så kan inte jag ta kort med en kamera, här har ni väl beviset.... 
 

Hoppas ni har haft en bra dag idag! :)

<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

oj jäklar va fin granen blev! och va puffig den var, inte som våra granar som har 1km mellanrum mellan varje "barrvåning" eller vad man nu ska kalla dom :P <3

2011-12-15 @ 07:23:34
Postat av: Pap

Du får väl ta fram putsduken och torka lincen på kameran så din fingeravtryck försvinner.

2011-12-15 @ 13:19:51
Postat av: mamma

Åhh vilken fin gran. Jag som alltid velat ha sådana fina lampor i vår gran. Jag tror jag måste ut och handla.... Eller de behövs nog inte... Jag använder nog våra gamla vita lampor ett tag till.

2011-12-15 @ 14:44:01
Postat av: malthan

åhh mysigt med gran! kom också hem till en gran idag :D wiihoo!! hur känns det inför jul nudå? ni kommer ju fira helt fel dag och allt :D SKYPE SNARTTTTT!!!!!!!!!!!??? saknar dig ju<3

2011-12-15 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0