Måndag 19/12-11 Queen of the world!

Hejsan!

Idag har det inte hänt mycket. Killarna är hemma igen så nu är det parteeey! Hahah inte en lugn stund! ;)

Jag åt lunch med Matilda och avslutade med fika hemma hos mig. Då kom även Johanna över på en kopp kaffe. Vuxen som hon är. Jag och Matilda håller oss fortfarande till te/varm choklad :p

Ja juste!!! Nu när killarna är hemma är jag inte längre ensam förare till min bil.... SÅ!!!!!!! Idag har jag kört Joannas bil!!! :D Åh jag bara älskar det!! Man är så sjukt mäktig när man sitter där på tronen! Asså när jag blir stor och bor här i USA på heltid ska jag ha 5 sånna bilar!!!! OMG alltså! Ni förstår nog inte! Jag bara älskar den bilen! Som sagt man är sååååååå mäktig när man sitter i den! Inte som någon skit volvo! Matilda sa även att jag var som Queen of the world när jag sitter i den. Tror ni jag tänker ge upp det eller? ALDRIG!!!!!!!!

Hahah ja annars har det inte hänt mycket idag! Nu sitter jag i sängen och väntar på att det ska bli reklampaus i tv-programmet jag tittar på så jag kan gå och borsta tänderna!

Jag har även riktigt ont i halsen :( Det har kommit nu under kvällen, hoppas att det inte kommer utvecklas till något värre! :( Vill ju inte bli sjuk nu till högtiderna!  Imorron börjar hanukka! Vet inte vad som kommer hända, men spännande ska det bli! :)

Hoppas ni har haft en bra dag! :)

Angelika, ja du har nog rätt! Har inte ens tänkt på det viset! Hahah


<3<3

Kommentarer
Postat av: Volvo4ever

Jaha, är det så det låter. Om du nu skulle vilja låna bil när du eventuellt kommer hem till Svedala får du stå ut med Volvo.



/Pap

2011-12-20 @ 08:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0