Måndag 12/12-11 Exalterad!

Hallå Sverige! :D

Idag är en sån där dag jag inte kan sluta le, till och med mina tankar går med ett leende på läpparna om man kan säga så :p Känns i alla fall som om hela huvudet ler :) Idag känns det som om jag vill stanna här tills barnen åker iväg på college! Eller nått sånt. Fast jag vill ju tillbaka till Sverige och få en riktig utbildning! Kan jag inte bara vakna upp en dag och vara topputbildad?? :(


Vad har hänt idag då? Inget speciellt... Denna familj har aldrig haft en julgran, men vet ni?? Idag slängde Joanna in mig och Quin i bilen för att åka och köpa en gran!!! :D Bara det att vi var lite sent ute så allt var stängt :( klockan var 7... Hahah här är matbutikerna öppna till 11 men att ha trädgårdscentret öppet längre än 17:30 är helt vansinne... :p

Annars då? Var och handlade imorrse, gjorde av med ovanligt mycket pengar och har lite dåligt samvete för det... Sen har jag bara varit hemma idag :) Tittat på tv på MIN NYA TV!!!! :D Eller ja kanske inte riktigt min nya tv, men det är en ny tv nere i källaren, och nu förtiden har den tv!! :D Förut har den bara varit för spel och film.

Ja det var min måndag det! Innan vi skulle hämta barnen kom Matilda över för en kopp te! :) Alltid lika trevligt! :)
Tack farmor och farfar för ert londonkort! Det tog ett tag men nu är det här! :)

Hoppas ni har det bra i svealand! Jag tror jag stannar i detta land ett tag till! :)

Puss <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0