Lördag 3/12-11 Lussebullsbak!

Hejsan!

Imorron är det andra advent, och vet ni! Nu har jag något att fira med! :D



För idag var det som sagt lussebullsbak på schemat! :D Ojoj! Visst ser dom smarriga ut?? :D

Smakar inte riktigt som "vanliga"  men vi gjorde vårt bästa! ;) 

 

Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mina! :D Ser dom inte helt perfekta ut?? :D Det tycker iaf jag ;)

Nu är det bara lite julmust som saknas, men antar att jag får nöja mig med en kopp te till fikat imorron! ;)

Efter att vår bakstuga stängt åkte vi till mallet, spenderade lite tid där med att vandra runt. Hamnade på CheeseCakeFactory för lite middag. Jag och Rebecca som kör på penga-diet delade på en pizza, och drack vatten till. Sen åkte vi hem och nu sitter jag i min säng, redo för att sova klockan är.... 21:46... Ja ett riktigt roligt lev jag lever, eller hur? ;)

Imorron ska jag tvätta mina lakan, läsa bok, läsa bok och kanske läsa lite bok. Med andra ord, INGENTING alls! :D Skönt!

Hoppas er helg har varit bra!

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Supersnygga lussebullar!

2011-12-04 @ 10:05:43
Postat av: angiiiie

varför smakade dom inte som vanliga? har dom inte saffran där eller var de en annan ingrediens som fattades? :P

2011-12-04 @ 11:19:13
Postat av: Carro

Mysigt med lussebullebak , synd bara att dom inte smakade som dom skulle:p låter verkligen som du har det jättebra där borta gumman, jag hoppas du har det lika bra som du säger!! :D jag måste även be om ursäkt för att jag inte är inne så hemskt mycket på din blogg :( men jag ska göra allt för att bli bättre! <3

2011-12-06 @ 12:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0