Lördag 17/12-11 1 vecka!

Hallå! :)

Idag är det en vecka kvar tills ni sitter och tittar på kalle, äter knäck, äter choklad ur aladdin/paradis askarna, öppnar paket, äter sig övermätt på julmat, dricker julmust så det sprutar ur öronen, vad mer gör man under julen? Hur som helst, jag e int bitter! ;) Inte alls.... :p Haha nä men just nu känns det rätt så lugnt med hemlängtan och allt. 
Jag har alla paketen klara! Eller ska köpa en sak som barnen  får dela på. Dom har två paket till mig, så då måste väl jag ha två paket till dom? :p Tänkte köpa ett presentkort på minigolfbanan i mallet ;) Enkelt!

Ja idag har jag hunnit till gymmet, och sen jobbat. Att jobba idag bestod av att åka till bion, titta på nya alvin och gänget filmen och sedan åka hem äta middag, lite tv och sen sängen! Haha ja men jag säger ju det att jag inte ska klaga!

Jag och Matilda var på gymmet i typ 1, 45 idag, får se hur jag känner mig imorron. Just nu känns det inte alls jobbigt, vilket är ju tråkigt eftersom man vill ju känna i alla fall liiiiiite efter sånt slit i gymmet!

Imorron (idag för er) är det FJÄRDE ADVENT????!!! Kan ni fatta det?? Jag fattar det inte, har som sagt ingen som helst julkänsla här. Vart är snön? Hörde att ni hade fått snö där hemma i alla fall! Grattis! 
Får se hur länge mamma och pappa klarar sig utan snöslunga, nu när dom inte har Jonas hemma längre! Hahah!

Hoppas ni haft en bra helg! :)

Angelika, TYST! Det händer även den bästa ibland.... :p

Anna, roligt att du läser! :)

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: fam Löfgren

hej,

vi läser din blogg lite då och då (även om vi inte kommenterar så ofta) och det är kul att läsa hur du har det! Anna och Max är jätteglada för den lilla snön som föll igår, men det är inte mycket att skotta så än så länge klarar man sig utan snöslunga..... :-)



4-adventhälsningar från

Inger, Thord, Anna och Max

2011-12-18 @ 10:16:46
Postat av: angiiiie

hahah jajaja men kul var det :D måste säga att du har ett väldigt slitsamt jobb hörru... buhuu :P hoppas du får en mysig fjärde advent, själv ska jag jobba heeeeela dagen BUHU på riktigt :P <3

2011-12-18 @ 11:14:23
Postat av: Pap

Det går jätebra med snöröjningen, just nu är mamma ute och skottar så jag klagar inte.

2011-12-18 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0