Lördag 10/12-11 9år!

God dagens! Eller vad det nu blir för alla! För mig är det god sen kväll! klockan är nu 22:15!

Idag vaknade jag av att Brad körde cirkelsågen utanför min dörr. Sen somnade jag om, sen vaknade jag igen 8:40 av att Justin gick runt och studdsade (stuttsade?) basketbollen i köket.... Vilket är precis ovanför mitt huvud. Sen lite senare fösökte Quin stampa sig igenom golvet -.- Det kändes som om jag vaknade jätte bakis... Vilket inte är möjligt. Om dom nu inte spettsat pepsin på julbordet igår!  Hur som helst när vi vaknat till liv drog vi till mallet. Vet ni vad det är för datum?? :p Det är julshopping på gång! Herre min skapare vad folk det var.
Efter det drog vi till target. Där tittade vi runt lite, sen åkte vi hem.

Idag är det ingen vanlig dag! För idag är det Justins födelsedag! Spenderade lite tid med honom, han fick även mitt paket, en beybladestadium! Oj va glad han blev! :D Bra jobbat Josefine! :)
Sen hade jag ställt in mig på att vi skulle ut och äta och gå på bio, tror ni det blev så? Nej han ville bestämt ha tacos hemma till middag, och stanna inne. Hahah jaja, sa jag och vi åkte till affären.

Där köpte även vi en tårta till efterrätt. och ljus. och ett sånt där siffer ljus! jag hoppas att han blev glad för sen sjöng vi för honom och han fick blåsa ut ljusen! :)

En lyckad dag känner jag! :) Imorron är det lcc-möte och vi ska gå på nötknäpparn! :)



Hoppas ni hade en bra lördag! :)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0