Fredag 9/12-11 Gratis är godast!

Det måste jag hålla med om! Tyvärr så kan jag inte säga detta om Ikeas julbord! :( Men GRATIS var det! Tack vare mina ben! (intalar jag mig själv!) Nä men klockan 6 packade vi in oss i bilen och styrde mot Ikea.
Till detta julbord, var man tvungen att köpa biljetter (vilket vi visste) man behövde åka till ikea för att köpa denna biljett (vilket vi inte orkade), så vi åkte dit och skulle bara gå in på restaurangen.

Det gick inge vidare... För det var slut sålt. Matilda var så hungrig så hon höll på att gå i graven, och visste inte vart hon skulle ta vägen. Vi pratade och försökte prata oss in med en gubbe. Han sa tvärt nej. Efter ett tag kom han fram till oss och sa att det var en tant som hade två biljetter över och kanske var villig att sälja dom till oss... Men vad skulle vi med två biljetter till? Vi var ju 4.... Vi stod kvar i vårt hörn ett tag till, sen såg jag att det kom en till kille och ställde sig med gubben, han såg ut att vara lite högre uppsatt så jag bestämde mig att gå och prata med honom. Jag hade mina höga skor på mig så jag gick fram med bestämda steg och såg att han tittade på mig. Jag frågade "Finns det ingen chans att vi kommer in?" "det finns ju bord lediga" "Vi kommer ju inte äta upp all er mat, vi är ju fyra tjejer". "Nej tyvärr, inte idag". Jag gick tillbaka till tjejerna i hörnet. Efter kanske 5 min kom han och sa, okej, ni får komma in, god jul!
Tack sa vi och blev överlyckliga! :D

Fast som sagt, det var inte så jätte gott.... Ingen julmust :'( MEN!!!! MEN!!!! Men det fanns LEVERPASTEJ!!!!! :D Gissa om jag åt många knäckemackor med leverpastej. Joda! Många var det! :D

Nu är klockan 2.35 och jag är så trött så jag mår illa! Rebecca och jag har legat och snackat sen vi kom hem från bion!

Vi såg New Year's eve. Inte alls så bra! Den var seg, men slutet var bra så man blev liksom övertalad att den var bra. Men nä! Jag kom ihåg att själva filmen var seg! :p

Ha en riktigt bra helg! :)

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

du måste gå på filmen IN TIME!!! OJOJOJ

2011-12-10 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0