Fredag 30/12-11 Resa!

Hejsan!!

Idag har jag rest hem igen då. Eller tillbaka, hur man nu ser på det. Resan har gått jätte bra, jag mellanlandade i Oslo och flög sedan till New York.
När jag landat i new york var jag lite ledsen. Eller ja väldigt ledsen. Jag vet egentligen inte vad som var så jobbigt. Dessa 6 månaderna har ju gått super snabbt och har inte alls varit så jobbiga, så varför var det så jobbigt nu då?? Jaja.

Men nu är jag i NEW YORK CITY!!!!! :D:D:D:D

Vi ligger på vårt hotellrum. Man kan säga att detta är allt annat än STORT!!!! Hahah det är en 105 säng som dom kallar dubbelsäng, stor nog för två! haha jajaj det funkar väl för två nätter! ;)

Från flygplatsen tog vi tåget! Ett vanligt tåg rätt in på manhattan! Där ifrån tog vi en taxi. Vi bor väldigt högt upp inte riktigt i närheten av någonting :p

Nu ska vi ut och äta och sen måste jag gå och köpa underkläder och en pyjamas. När jag packade förra veckan tänkte jag inte rikigt på att jag skulle stanna denna helg... Hahah

Nä men tack och god natt! :)

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

/ Kram, Lena

2011-12-31 @ 16:18:40
Postat av: angiiiiiie

GOTT NYTT ÅR :D<3

2012-01-01 @ 12:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0