Fredag 23/12-11 Ännu tröttare!!

God dagens!

GOD JUL! Nu när ni läser detta är det julafton! Wioho!! Förstår om det inte är många som läser idag! Det är lugnt förstår att ni har viktigare saker för er!! ;)

Idag då, fredag för mig har jag jobbat 10 timmar igen. Hatar att barnen inte går i skolan till typ sent den 24:e! Hahah. Idag har vi spelat monopol. Vi har åkt ännu mera skateboard. Quin kommer vara ett proffs innan jag åker här ifrån! Idag provade vi någon gång att släppa lite på stödet. Så bra kanske inte det gick men det kommer väl snart! ;)

Ja en trött tjej är jag idag igen. Killarna hade sina kompisar över igår igen. Jag vaknade dock inte mitt i natten igen utan jag hade bara svårt att sova även fast jag var så trött igår.

Just nu väntar jag bara på att näsblodet ska komma. Ni som vet vem jag är höll jag på att säga vet vad jag pratar om. En trött Josefine = näsblod. En trött Josefine med en förkylning = Lite mer näsblod. Sen har jag också en liten annan nivå på "lite mer näsblod" men jag tänker inte prata mer om det här eftersom vissa kan bli äcklade!

Nä nu ska jag sova! God natt!

GOD JUL!!!! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0