Fredag 2/12-11 TACK!!!!!

Hejsan!! :D 
 

Idag var det ännu en överraskning som väntade på mig! Efter att jag tagit min morgon nap, och sedan hoppat in i duschen (det blev inge gym idag) kom jag upp i köket.....


DÄR LÅG MITT FÖRSTA STORA PAKET!!!!!!!!!! :D:D:D:D Åh vad glad jag blev! Så glad att jag bara rev upp det. Kom på att jag kanske skulle tagit ett kort för att föreviga detta minne, men det hann jag inte med.

I detta paket låg det 3 Julklappar och två godispåsar! :D SURA GODISAR!!! :D TACK TACK TACK!!!!!!!! Tack Familjen Karlsson! :D Och nej jag har inte öppnat julklapparna! Dom tänker jag faktiskt lägga i min julstrumpa! ;)

Nu ligger jag i Rebeccas säng redo för en filmkväll! :) Imorron blir det lussebullsbak hemma hos mig! :D

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0