Fredag 16/12-11

Hallå!

Idag har jag varit och klippt mig! Och färgat håret, det blev helt okej, men jag hade riktigt svårt att veta vad saker och ting hette på engelska! Hahah en gång fråga hon:

"where do you part?" (hon mena vart jag har min bena) Jag uppfattade det som "where do you park?"

Jag pekade mot parkeringen där jag hade parkerat.

Hon skratar till och säger,  "where do you part your hair?" "hahah you must wounder why i asked where you parked your car".

Hahah jag skrattar så jag grinar just nu.... Jag menar 1 Varför skulle hon fråga det? 2 Varför berättar jag det?..... Hahaha.... Hur mycket man än försöker blir det inte rätt! hahah....

Ja vad mer då?  Hann inte så mycket mer, var tvungen att hämta barnen strax efter jag var klar! På eftermiddagen hade barnen playdates hit och dit, och sen när jag slutat drog jag matilda och johanna och åt lite middag. Nu sitter vi i källarnen och tittar på skönheten och odjuret! :) MYSPYS!!!!!!

Hoppas ni alla får en trevlig helg! :)

<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

HAHAHAAHAHAH!!! <3

2011-12-17 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0