Update!

Hallå i stugorna!

Igår(fredags) var jag Johanna och Rebecca inne i Boston och åt middag med en tjej jag och Rebecca träffade på New York-skolan, hon kommer från grannstaten och var här på en liten minisemester, hon är här själv så vi träffade henne som sagt för middag. Det var trevligt men eftersom vi jobbar 45 timmar i veckan är vår energi lika hög som jag vet inte vad så vid 11 var vi alla så trötta så vi åkte hem.

Till updaten då, vi skulle ju åka till california på måndagkväll. Då Joanna inte ville bli stoppad av oakanen bokade hon om biljetterna till söndag tidigmorgon. Men... Nu säger dom att från och med i eftermiddag ska man helst inte vara ute och röra sig. men vi får se vad som händer, jag tror att vi kommer kunna flyga imorron, men som sagt får se!

Jag vet inte hur mycket internet jag kommer ha nästa vecka så ha tålamod! Jag ska föröska skriva så mycket som möjligt! :D

Update:
Ingen resa då flygen är inställda till fredag! Joanna tror dock att vi kommer komma iväg någon gång under veckan!
Brad skulle på tjänsteresa till Lasvegas imorron så han bestämde sig i natt för att åka till flygplatsen och ta första bästa flyg! Så nu är vi ändå ensamma hemma med barnen! Dom har en typ bröllopsdag idag så dom skulle på en föreställning med the blue man group, men eftersom han inte är hemma bytte vi så att jag jobbar lite nu på dagen och sen ikväll får jag gå på föreställningen! Nice! :D åker typ vid halv 4 :)

Ha en trevlig helg!

Puss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0