Tisdag 23/8-11

Hej!


Idag har varit en sån pissig dag så jag ville bara lägga mig i sängen och stor tjuta! Usch!

Åkte och lämnade barnen åkte hem och skypade med Angelika! Så roligt att få prata med henne! :D Efter det gick det utför!

Quin var jätte irriterad på mig och jag vet inte varför! Imorse hade vi en disskution om vems somär vems... Något hon inte kan acceptera då hon tycker allt ska vara hennes... Jajaj... Sen skulle jag åka och hämta Justin på camp. De andra dagarna har ju killarna varit hemma men även Joanna. Och idag när jag skulle åka så satt hon i telefonen och det lät som ett långvarigt samtal. Så jag åkte. När jag nästan är  framme vid camp ringer hon och frågar när jag kommer hem för hon måste åka NU till sitt möte.... FAN!!! jag hade inte frågat ifall Quin kunde stanna hemma.... Panik, hon är as irriterad på mig -.- Åker och hämtar Justin åker hem till grannarna där Joanna slängde in Quin och Justin smiter in i huset. Jag säger då " Jag kommer tillbaka klockan 5!" Går hem och gör min egna jävla chokladbollar jag tänkte att vi skulle göra på eftermiddagen. Går och hämtar barnen. Justin är både trött och hungrig så han börjar grina när jag säger att vi ska gå hem han sparkar och slår i väggen så jag tror att den ska gå sönder! Var fn rädd! Grannarnas pappa står liksom bredvid och kollar på. Får i alla fall hem dom arga som bin och dom går direkt till soffan. Dom rör sig inte en millimeter!! jajaj ligg där då!! jag fortsätter rulla mina bollar... kokosen vill inte fastna och jag ill bara lägga mig ner och stor tjuta!

Slutar klockan 7 och går som katten runt het gröt och väntar på att Rebecca ska komma! Till slut kommer hon och jag får prata ut om min pissiga dag! Helt plötsligt mår jag bättre!! (Efter lite mat också).... Skönt att man har så fina vänner här! Imorron skulle jag gått ut och tagit en powerwalk med johanna men hon måste jobba så det sket sig! Får ta det på torsdag istället :D

Mathilda- Ja juste henne hann jag också skypa lite med idag! :) Nej jag följer inte med till Duke... Vet inte om jag skrev så! Det var konstigt, men jag skyller på trötthet! :p Californien tar vi på måndag!! :D WOHO!!! :D Taggad till tusen! :D Härligt att klassen verkar bra! :) Det är ändå den du ska spendera din STORA dag med! Åh vill nästan gå om så jag får uppleva studenten igen! :')

Hoppas er tisdag var bra!

Puss <3<3

(Rebecca, jag kunde inte låta bli! Nu är klockan halv 12 iaf!!...)

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

jag tyckte det var super kul att prata med dig med!! :D<3

men jösses vilken jobbig och stressig dag du fick :O Fast barn har sina dåliga stunder.. tro mig, I KNOW.. hahah :P Men hoppas att du får en mycket mycket bättre dag idag istället!! puss

2011-08-24 @ 09:24:11
Postat av: Malin

Synd att dom inte var arga och griniga när vi var två då är det liksom lite lättare... Men alla har ju Sina dåliga dagar så jag slår vad om att du får en bättre dag imorron :) <3

2011-08-24 @ 15:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0