Tisdag 16/8-11

Hallå igen!


Nu är dagen slut! Skönt! :D Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på film tror jag, eller tv, jag önskar dock att jag hade en tvtablå på min tv... Men man kan ju inte få allt här i världen ;)

Idag skjutsade jag Malin till flygplatsen, och nu är det samma konstiga känsla, varför säga hejdå vi syns snart igen, jag är ju bara på semester! Jag vet verkligen inte när jag ska fatta att jag ska vara här i fyra årstider till! :o

Jag och Malin hade planerat att vi skulle åka till flygplatsen och jag skulle följa med och checka in väskorna och så, men när vi väl hittat fram till rätt terminal så var det bara drop-off så det blev ett väldigt snabbt hejdå, och jag känner mig jätte elak när jag inte kan visa några känslor men det känns så konstigt att göra det efter som jag snart ska se henne igen... Hur som helst så hade jag också planerat att åka direkt till Rebecca efter flygplatsen för att sen åka till skolan och skriva vårt prov, men det blev så mycket tid över så jag åkte hem satt och gjorde ingenting och sen åkte jag till Rebecca. Vi åkte till min värdmorbror för att parkera bilen, han bor ett kvarter från Harvard... Malin (kusinernas au pair) som bor där har tur! :)

Sen skrev vi provet, det var exakt som högskoleprovet fast bara med engelska delen. Jag har ingen aning om hur det gick... så fort jag satte mig i stolen och såg provet höll jag på att somna!! Jag är nog inte gjord för skolan! :p
Testet är till för att se hur bra man är och sen bli uppdelad i grupper under året. Får se vilken kurs jag tar, det kommer bli en engelska kurs, men vet inte vilken än.

Vad mer?! Nästa  måndag åker jag till californien.... Ska hänga i parker där kändisar går med sina barn... Ska turista i Hollywood, det pratades även om disneyland, men vet inte helt 100 än...

Jaa det var väl allt... SKOJAR NI ELLER?! JAG SKA FAN TILL CALIFORNIEN DEN 29:E!!!!!! WOHO!! :D Hallelulja!! :D

Imorgon har jag mycket på schemat... Ska försöka hinna skypa med mamma och pappa också! Hoppas jag hinner allt!

Ha det bra så länge!!

Måste säga att det är väldigt tomt i mitt rum!! :(  :'(
Känner mig väldigt ensam! Jag hittadedock High School Musical 3 på tv så det blir mittt sällskap ikväll! :D

God natt! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

fasen va nice! vill också åka iväg..buhu :( älskar verkligen mitt liv just nu.. i flera månader har det sett ut så här:

08 eller 09 vakna.

10 eller 11 åka till jobbet.

10.45 eller 11.45 börja jobba.

22.20 eller 23.20 eller 00.20 sluta jobba.

Komma hem och sova och sen göra om samma procedur :P <3 stööööööööööört

2011-08-17 @ 09:17:21
Postat av: mathilda

ALLTSÅÅÅÅÅ!!!NAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSS!!!! CALIIIIIIIIIIIIII!!! fyfan vad jag är avis :D din lilla lyxlirare, HARVARD ocksåå? asså åh , AVIS :D

själv går man runt och gör ingenting, tränar knappt heller, as lat och börjar gymnasiet i sverige på måndag, fan vad kul det låter haha ;) ha det bäst!!! <3

2011-08-17 @ 10:41:17
Postat av: Malin

Känns tomt här också, som jag har glömt något! Men du vänjer dig snart med det härliga utrymmet att fylla med kläder och skor!! :D :D <3

2011-08-17 @ 19:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0