Sovmorgon... Igen

God morgon!! Eller jaa, god eftermiddag för er!

Sorry var väldigt trött igår så jag orkade inte skriva något, igår när jag vaknade och gick upp, så kom Joanna och sa att Justin inte mådde så bra! Stackarn var helt slut efter att ha bestigit Mount Washington i söndags. Så han stannade hemma under dagen, det var super dåligt väder så det vi gjorde var att titta på film/tv hela dagen. Han var nog rätt så uttråkad :p Sen när jag hämtade Quin tittade vi på en ny film, så det var verkligen ingen produktiv dag! Men 1 Justin mådde inte bra. 2 Det var såå dåligt väder hela dagen!
Någon gång under dagen stack jag och Malin till affären och handlade lite. Sen kom vi hem.

Vad mer, killarna har sslutat sina sommarjobb nu så båda är hemma under dagarna, super roligt! Gillar dom verkligen! :D Kommer sakna dom nu när dom åker till skolan om en vecka!

Vad mer, jo jag och Malin skulle gå ut och äta på olive garden igår som liksom en liten hejdå middag, jag slutade klockan 7 kvart över 7 ringer Brad och säger att han är hemma om 30 min, och det var han bara att han satt kvar i bilen i typ en kvart så han kom in i huset kl 8 och då var vi så hungriga så vi skulle inte överleva att vänta på mat på restaurangen så vi gjorde några varma mackor och sen åkte vi till Ben&Jerrys och åt efterrätt...
Åkte till starbucks köpte kaffe, åkte till mataffären och köpte junkfood åkte hem och la oss i sängen och kollade på Monte Carlo, jag vet inte riktigt hur filmen var då jag somnade efter typ halva :p Sen gick vi och la oss, och imorse när klockan ringde stängde jag av den och sen skulle jag bara blunda lite till... Vaknade 40 min senare... LITE STRESSAD!! och idag var första dagen för Justin på fotbollen så det var liksom en ny rutin som skulle in, men det gick bra! :)

Jaa det är vad som har hänt så långt idag. Eller jo juste den 28:e drar vi till California!! :D Yeey! Eller det är typ 98% bestämt tror jag... Vi får se men håll tummarna för mig! :D

Idag ska jag ta ett engelska test på harvard med Rebecca, jag hoppas att en av mina kurser under året kommer bli en engelska kurs på harvard! NICE!! :D

Jaa ha det bra så länge så hörs vi snart igen!

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

MY GAAD, harvard!? jösses, kommer inte kunna umgås med dig sen..du kommer va för smart för mig! :P hoho nej men jag håller mina alla tummar (2 för det är dom ända jag har) puusss <3



OCH FÖRESEN, SKA DU TILL CALIFORNIA MED FAMILJEN DÄR!? :D

2011-08-17 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0