Sorry!

Förlåt! Igår var jag bara så himlans trött så jag orkade inte skriva något!

Igår så hände det inte så mycket jag och Malin slappade under dagen och sen när vi hämtat barnen gick vi till parken och drog ut på tiden på alla möjliga sätt. Turen var med oss och precis när barnen började tröttna så kom en gamal fröken till Justin och skulle hålla på och pyssla lite i trädgårdslandet så då kunde vi stanna en halvtimme längre vilket var väldigt skönt eftersom jag tycker det är så svårt att hitta på saker att göra med barnen. Sen gick vi hem och då slutade jag. Jag och Malin bytte om lite och åkte sedan till mallet för att äta lite middag, för att sen åka vidare till Rebecca. På vägen till Rebecca smsar Brandon och undrar ifall vi inte vill hänga med honom och hans kompis Erik. Visst tänkte vi så det blev att vi åkte och hämtade Rebecca och sen åkte hem igen. Sen kom vi hem och hängde lite med dom och gamla som vi blivit var vi helt slut vid 11 så vi skjutsade hem Rebecca och sen åkte vi hem och jag duchade och skyndade mig till sängen och sov typ två min senare... Hahah rolig människa eller vad? :p


Idag tisdag har vi vaknat lämnat in bilen på verkstaden en sista gång, åkt och ätit en super mysig brunch med Johanna (kommer göras flera gånger!) åkte occh tokshoppade på DSW och Guess (eller jag gjorde) sen fick vi åka och hämta bilen, åkte hem lämnade av sakerna och sen åkte vi och hämtade barnen åkte hem packade strandväskan åkte till stranden. Där satt vi ett tag tills det började regna, men barnen brydde sig inte och eftersom jag inte vill åka hem satt jag och Malin och frös rumpan av oss medan barnen badade och hade det roligt. Efter ett tag tröttnade dom också så då åkte vi hem och gjorde varm choklad som inte smakade någonting... Sen gick vi ut och spelade lite tennis det kommer jag definitivt fortsätta göra i höst! Sen var det dags för Justin att åka iväg till Baseballträningen, jag lämnade Malin hemma med Quin, stackarn, men jag tror hon klarade det bra! :) Jag skulle slutat 6:30 idag men nu är klockan 8 och jag jobbar fortfarnade... Vi väntar också på middag som jag inte vet vad det kommer bli. Joanna nämnde något om mackor...  Yeey?

Jaa det var det som hänt dessa dagar! Förlåt Angelika att du fick vänta! ;)

Detta var min brunch; Äggröra, bacon skivor och två gigantiska pannkakor, som inte var så goda :(

Detta är min nya Guess väska! kostade 98$!!



Detta är mina nya Jessica Simpson klackar kostade 59$!!



Hoppas er tisdag har varit bra! :D

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh vilken snygg väska och fina skor du köpt!!



Nej men tack så mycket!! :D



Roligt att någon kommenterar...

2011-08-11 @ 05:09:19
Postat av: Angiiiie

nej men nu tar jag lite illa upp, jag kommenterar ju för fan! :D

SKIT SNYGGA SKOR!? väskan också såklart men älskar skooooor!! Va billiga dom va? Eller räknar jag om helt fel i mitt huvud nu? hahah :P <3

2011-08-11 @ 10:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0