Söndag 31/7-11

Hallå där hemma! :D


Idag vaknade jag åt lite frukost, åkte med till flygplatsen sa hej då till alla. Alla kramade mig så det kändes bra! :D Sen körde jag den stora bilen hem, det gick bra, försökte följa gpsen och det är jobbigt när man har en egen väg i huvudet och bilen säger en annan... men men jag är hemma :p
Jag tog dock en tur till busstationen och skulle hämta bussbiljetterna till onsdag.... Jag orkar inte förklara allt men jag är bara sååååååå irriterad på allt som hör till detta just nu... Jätte jobbigt.. Ska dock lösa det imorron. Tur att Johanna finns som hjälp! :)

Sen när jag kom hem försökte jag sova lite. Sen åkte jag och Lara till poolen ett liiitet tag. Åkte hem och duschade, åkte sen till mallet för det var en butik som Lara gillar som hade ett jippo idag. Vi var där kl 6, det hela skulle starta halv 7. när vi kom var det en lååång kö!! Säkert 100 pers före oss. Seriöst jag var såå otaggad men men. efter att ha väntat i en timme kom vi in i butiken. När vi kom in där och såg kön till kassorna gick vi ett varv i butiken och sen åkte vi hem och satt på en film :)


Så här såg killarna ut imorse när dom lämnade huset. Tydligen någon tradition eller nått :p Från höger: Brad, Ben (som random guy) och Brandon.



Lara utanför butiken vi var i. Inte abercrombie och inte hollister utan den "tredje syster" butiken...



Ja det var det som hände idag... Imorron ska jag fixa massa saker, hoppas tiden räcker till!! och sen blir det middag med Johanna här hemma!! :D mysigt värre!

Idag gick även flyttlasset för min bror! Crazy värre! Ska bli spännande att få höra om hans år! :D

Hoppas er söndag varit bra! :D

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Jag kanske missa det men vilka är dom där killarna där längst ner!?!?? <3

2011-08-01 @ 23:18:08
Postat av: Jennifer

Vart ska din bror? (Nyfiken tjej, som alltid haha)

2011-08-17 @ 23:23:37
URL: http://worth2die4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0