Söndag 14/8-11

Hejsan!

Idag har det varit söndag (om ni inte visste det...). Rebecca sov över här i natt så imorse eller ja i förmiddags när vi alla vaknat gick vi upp och gjorde (och åt) amerikanska pannkakor. Sen åkte vi iväg till mallet och gick runt där lite. Vi visade Rebecca vad Abercrombie varför något, då hon inte visste det.

Sen gick vi till en butik som säljer mineralsmink, man fick även en provsminkning gratis så det gjorde jag och Rebecca. Jag var inte alls imponerad av sminket, så jag ska fortsätta med det jag har. Både Malin och Rebecca köpte dock ögonskuggor! Dom var super fina :) Efter det åkte vi hem och bara slappade, sen drog Rebecca hem. Jag och Malin satte på Harry Potter och låg och tittade på den ett tag. Sen bestämde vi oss för att käka middag ute och gå på bio! Det bleev pizza på det braiga stället! :D Super gott! Sen åkte vi till bion och kollade på Friends with benrfits! :D Ja, jag har redan sett den men Malin ville också se den så gjorde vi det! :D


Jaa det var allt som hänt idag! En lugn men riktigt skön dag!! :D

Hoppas er helg har varit bra! :)

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: malthis

fan vad ni har det mysigt om dagarna då :D låter härligt! vilket smink var det? var det ID? jag köpte massa sånt när jag var där, det är asbra! :)

2011-08-15 @ 15:39:08
Postat av: Malin

Fy vilken bra dag det var!! :D :D <3

2011-08-15 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0