Sola och bada, piña colada...

Hej i stugorna!

Dagarna rullar på här och nu under sommarn är det oftast fint väder så det blir många timmar vid stranden/poolen :) Idag var jag och Malin i mallet under de lediga timmarna spenderade pengar igen.... Jag är numera en fattig au pair! Har 5 dollar kvar, som tur är får jag veckolön  så nya pengar kommer imorron! Nice! Jag ska dock försöka hålla i pengarna nu när jag äntligen har köpt det som stått på min måste ha lista, nu finns det inge mer (tror jag) som är nödväntigt!

Idag gjorde jag av med 100$ på Victoria's Secret... Och 5$ på forever 21 (solhatten)



På Victoria's secret köpte jag två sovtröjor och två bh:ar, och om man spenderade mer än 75$ fick man en övernattnigsväska på köpet! :D det är den plastiga saken som ligger där!


Sorry vet inte vad jag klickade på så texten blev fet!! Hahah...

Jaa efter att plånboken blev tom åkte vi och hämtade barnen, kom hem packade lite matsäck och åkte till poolen igen! Super skönt att bara ligga där och få lite sol medan man jobbar! Lyx! Självklart håller jag koll på barnen ;)

Nu ska jag och Malin ha en mys/fetto kväll!! Även en dejt eller två med Ben&Jerry (glass) står på schemat :) Hörs imorron om jag orkar!


Angelika, tack för kommentarerna!! :D Jaa eller så ville han bara inte sova igår... :p

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiie

hahah fan va fint inlägg det blev, blått och tjockt!! hoppas för din skull att du åt lite glass för mig med!?!?!? <3

2011-08-12 @ 08:25:06
Postat av: Fam Löfgren

Hej hej!



Har försökt läsa ikapp lite i din blogg, och det verkar som om du har det jättebra där borta! Själva har vi precis varit på semester i Canada och vi hade allvarliga planer på att stanna för det är så himla trevligt på andra sidan Atlanten! Eller hur?! Allt är stort och utbudet är enormt; att gå och handla på Wallmart är en upplevelse bara det! Anna blev jätteduktigt på engelska, och tom Max började säga några ord på engelska!



Nu har Anna börjat skolan (eller fritids, riktiga skolan börjar på onsdag) och Max har gått 2 dagar på förskolan. På måndag är det dags att börja jobba igen :-(



Ha det fortsatt bra!

kram från familjen Löfgren

2011-08-12 @ 18:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0