Shopping på högnivå!!

Hallå!!

Idag har jag och Malin spenderat 6 timmar i mallet. Vi vaknade tidigt och åkte dit tills dom öppnade, sen gick vi runt där ett bra tag. Malin skulle shoppa upp sina pengar hon hade med sig! Vi lyckades (nästan)... Jag hade dock inte med mig några pengar, eller jo för lunch och fika, men inget annat! Och jag lyckades hålla i dom! Jag är stolt över mig själv! ;)

Ja vi gick runt och runt i mallet åt lite lunch åkte till något som liknar vår outlet hemma, gick i en skobutik där, åkte tillbaka till mallet, åkte till Ben&Jerry's glassbutik och köpte lite eftermiddagsfika :) Super gott, ingen av oss hade dock med oss kameran vilket var synd! Men vi var på shopping uppdrag så vi hade packat lätt! ;)
Efter det åkte vi hem och vilade lite innan jag började jobba klockan 6...

Idag gjorde jag lax och quinoa á la Jossan/Malthan (Gudmor Lena's från början). Barnen tryckte i sig til en början men när Ben kom ner och värmde upp resterna av pizzan dom åt igår ville dom helt plötsligt ha någgot annat att äta... Surprise surprise... Så dom åt lite lax och pizza :p

Malthan- Quinoan blev inte allls bra! :( Hade alldeles för mycket limesaft och för lite curry pasta...

Efter det var det lite efterrätt, glass med uppvärmda bär! Gott! Sen var det dags att gå och sova! Närr jag har barnen på kvällarna går dom och lägger sig typ en timme tidigare än vanligt... Haha men det funkar så varför ska dom vara uppe så länge?! Plus att alla killar inkl. Justin ska upp 05:30 imorron och åka iväg på en hiking dag! Så det var inge snack om saken han skulle sova :)

Ja juste glömde säga att Rebecca kom hit till middagen, märks att hon också är au pair! Hahah jätte skönt att hon kunde ta hand om barnen :p Sen åt vi middag och efterrätt och jag gick upp och la barnen. Sen skulle jag Malin Rebecca Ben Brandon och Brandonskompis Max titta på Super sugen då Rebecca aldrig sett den, men vi tittade på Just go with it (min låtsas fru) istället. Jag somnade efter hala och gick ner på rummet när Joanna och Brad kom hem. Sen skulle jag gå och sova men istället hamnade jag på facebook och här... Hahah

Angelika! Ja jag går på bio mycket här, men jag har den bästa biokompisen ever!! Johanna (Hon är även en bra kompis utöver bion!!) och jag har exakt samma humor typ så hon är jätte rolig att gå på bio med. Oj vad jag börjar babbla nu är jag trött!! Filmer du (ni alla) måste se när dom kommer:
- Friends with benefits
- Crazy Stupid Love
- Horrrible Bosses
- The Change-up
- Harry Potter (men den har väl alla sett?!)
Jag har gått på fler bios men kommer inte på dom just nu! Ska titta på mina biljetter imorron!! ;)

Underbara älskade bästa lillebror, TACK för kortet!! :D Blev super glad! :D

Carolina Skoog, på lördag ska vi skypa klockan 18:00 din tid!!!

God natt!! Hoppas er lördag har varit bra! :D


Kommentarer
Postat av: Angiiiie

jäklar... jag har varit på en bio sen du åkte (tror jag) och det var harry potter.. känns dock som om jag har sett nån mer men nej.. fast kollade på fast five här om dan!! SÅ SÅ SÅ SÅ BRA!! :D skulle ha kollat på den med alfa men han ville inte kolla på den eftersom han vet att jag LOVE'AR BRIAN hohohoo så fick kolla själv..lika bra :D

Vad händer mer i mitt liv, jo jag lever nyttigare! har gått ner några kilo and it's more to go..så vem vet, jag kanske är smal när du kommer hem (inte så troligt men kanske smalare) haha :D

vad har jag gjort dom senaste dagarna då.. jobbat -.- har min första lediga dag på flera dagar nu!

OCH NÄR SKA DU OCH JAG SKYPAA DÅ!? <3<3

2011-08-14 @ 09:10:02
Postat av: mathilda

ÅÅHhh du gjorde vår maträtt!!!!! :D:D:D:D synd att det inte blev super, men det går ju bara när vi gör det tillsammans i ditt kök.. så nästa sommar hörru :D skojj med shopping också!!

nu har jag precis kommit hem från landet, kräftfiske och skiva, så nu kommer jag vara hemma ett bra tag! skolan börjar om en vecka :( BLÄÄ!!!

saknar dig <3

2011-08-14 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0