Onsdag 24/8-11

Hejsan!

Idag var en liiite bättre dag! Bara lite dock! Jag vet inte ifall jag och barnen börjar bli vana med varandra eller så men vi är som gamla kompisar som blir irriterade på varandra. Men men snart är det slut på camp och då drar vi till Californien!!

När vi kommer hem där ifrån är det skolstart! Dom börjar den 6:e september! Skönt för dom...

Idag har jag varit och handlat i alla olika affärer man har här! Det blir så när man ill ha en viss sak... Sen tog jag även en powernap på någon timme, skönt! Men jag märker att jag saknar folk hemma, då dom börjar dyka upp i drömmar nu förtiden! Haha detär liksom inte ens folk jag umgås med hemma utan bara folk man vet finns där hemma. Konstigt! men roligt att få "se" dom! :p

På kvällen åkte jag för att träffa Malin (barnens kusiners au pair) vi gick på bio, såg One day... USCH!!!! Den var bra men det var  PS I love you 2... Fast utan brev! Skulle behöva gråta känns det som! Eller jaa jag grät ju på bion men då kan man ju inte slappna av och bara låta allt komma upp... Jajaj på lördag blir det spy kids 4! :D då ska det inte vara några tårar hoppas jag! ;)
Juste! Jag och Malin var i mallet innan bion och där finns det ett godisstånd med vad som ser ut som sura godisar, Så vi köpte på oss lite sånt till bion. Vi visste ju att det inte var sura godisar, men fan va äckliga dom var! Jag köpte även några vanliga godistuggummin.... ett av dom var blått... jag tog halva av det och mina fingrar är blå! :o Saknar svenskt surt godis utan färgämmnen man blir magsjuk av! :(

Det var allt jag hade på hjärtat idag. Hoppas er dag har varit bra! :D

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Var filmen värd att se?? :P kanske hemma ensam? :P får jag höra om vad och vilka du drömde om?! :D det går snart över, du har det mycket roligare än oss hemma :) <3

2011-08-25 @ 09:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0