Onsdag 17/8-11

Halloj!!

Måste bara säga att jag hatar verkligen när det inte blir som planerat! Idag slutade jag klockan 6, perfekt då sticker jag ut och springer innan maten... Nej maten är typ klockan 7 så jag hinner inte. Går ner på mitt rum och gömmer mig. Går upp äter mat. Det är kolsvart ute, och med den fantastiska gatubelysningen i detta land går det inte att springa efter 7-7:30... Jag ville verkligen springa idag! Joanna kommer med idén att jag kan springa på deras löpband, perfekt! Brad kommer ner och visar mig hur det fungerar, "ja juste du måste stoppa den här tråden i byxlinningen annars får du stötar av bandet..." Skojar han?! Ajaj jag stoppade i tråden och sprang. SKÖNT!

Gick ner klockan var 20 i 9. Jag skulle ju gå och lägga mig tidigt idag, men det blir ju aldrig som man tänkt sig.. :(

Ajaj... Till lite mindre depp... Idag, vad har jag gjort idag...
Jag vaknade (försov mig inte), klev upp, bla bla bla, skjutsa barnen till sina olika camp, åkte direkt till en av mataffärerna, handlade, åkte till banken, åkte till postkontoret, åkte hem, åkte till nästa affär, köpte 3 filtar rengöringsmedel rengöringsskrubb duschdrapperi, åkte till tredje affären köpte mer mat. Åkte hem dammsög, åt lite lunch skypade med mamma och pappa. Skypade med Malin. åkte och hämtade quin.

Nää jag orkar inte skriva allt. Vi åkte till stranden på eftermiddagen, låg där ett tag.

Som sagt hade tänkt ta en tidig och mycket lugn kväll... men så blev det ju inte satte igång att städa badrummet efter träningne och innan duschen. Skulle måla naglarna men det skiter jag i nu.

Imorron ska jag på lunch med bästa Johanna, var länge sen vi sågs då hon har varit borta en vecka...

Jag och Rebecca verkar ha kommit in på Harvard också!! Roligt :D Nu måste vi bara skriva in oss på skolan! :D

Här kommer lite bilder :)



Detta är efterrätten jag åt i måndags... En bananasplit! :D

Det förvånade mig att dom fortfarande använder svartatavlor!! Dom hade kritor stora som gatukritor att skriva med :p sen var ju tavlorna elektriska så dom hissades upp och ner automatiskt...



Livet kanske inte är så hårt iblabd, även om det känns som det!
(var finare i verkligeheten)

Jennifer - Jaa just då kändes det som världens undergång att bowlinghallen inte fanns kvar!! :p Min bror flyttar till Arvidsjaur för att gå på pilotgymnasium :) (Stolt syster!!)

Mathilda och Angelika - Tacka för att ni kommenterar typ allt!! :D Blir super glad och det är verkligen en push!! :D JA det ska bli nice i CA!! hoppas jag ser någon kändis! :D Mormorn som vi ska bo hos bor "one block away" från tydligen en väldigt kändistät park!!

God natt mina (få MEN) kära läsare!! <3<3<3

Btw... Jag hatar när man är trött men kan inte somna!! :( Så är det just nu, och jag saknar en bok att läsa... jaja ska blunda nu och försöka drömma gott eller vad man säger...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha du är så rolig :) Och jag hopppas att du verkligen lever livet där borta! Låter som att du har det underbart.

Kul för Jonas. Helt sjukt att han blir pilot liksom! Fattar att du är en stolt storasyster då ;)

2011-08-18 @ 12:29:13
URL: http://worth2die4.devote.se
Postat av: Angiiiie

för det första, gaaaaah bananasplit!! jag går ju som sagt fortfarande på min diet men om 8 veckor ska jag nog kunna ta en tugga alla fall!!! längar

För det andra, blir det mörkt så tidigt där borta!? shit pomes!

För det tredje, klart jag kommenterar för det här är det enda sättet som gör att det fortfarande känns som om du är här hemma med mig :D <3

2011-08-18 @ 12:57:39
Postat av: Angiiiie

OJ cooolt!! kolla det där längar ordet!! det blev fet stil :D jag är sååå DUKTIG

2011-08-18 @ 12:58:15
Postat av: Jennifer

Men sjuuuuukt också förresten att du kanske kommit in på Harvard, fan va bra du äääärrr!! Grattiss. Nu blir det väl en stolt lillebror hemma också ;)

2011-08-18 @ 22:29:57
URL: http://worth2die4.devote.se
Postat av: Malin

GRATTIS!!!!!!!!!!! :D Du kom in på Harvard fan vad du är bra!!!! :D <3

2011-08-19 @ 04:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0