Onsdag 10/8-11

Halloj! :D

Idag ha vi inte gjort mycket... Jag och Malin sov till 11 sen gick vi upp gjorde lite lunch och sen åkte vi och hämtade barnen. Egentligen hade vi en tanke att åka till Boston Akvarium idag eftersom jag jobbade till läggdags, men så blev det inte istället låg vi vid poolen ett bra tag! Skönt! :) Fast en än gång ville inte molnen skona oss så det blev lite molnbadning istället för solbadning.

Sen åkte vi hem, Justin hade trumlektion och jag började laga middag. Idag stod tacos på menyn! Jag tyckte det var super gott och tryckte i mig massor! Barnen "älskade det, och skulle älska det mer om det inte var så starkt..." Haha så dom åt flingor till middag istället -.- Men det är så familjengör här så det kan ju inte vara fel att jag också gör så, right?

Ja sen hade jag och Malin planer på att krypa ner i sängen och titta på en film, men just idag ville inte barnen samarbeta... Usch va jobbiga dom var när dom skulle sova! Men till slut fick jag ner dom i varsin säng och jag såg framemot en film. När jag är nere i mitt rum för att byta om till pyjamas kommer Justin ner och säger att han hade en läskig dröm. Så då fick jag gå upp med honom och ligga i hans säng ett tag, jag kan ju berätta att han kan babbla på om han vill!! Herre gud jag fick en rejäl genomgång om vad hasn bok handlade om, och allt där i mellan. Jag förstår ju att han kanske bara ville ha lite sällskap men ändå! Hahah...

Imorron ska vi spendera dom lediga timmarna i mallet och spendera lite mer pengar... Eller inte jag... Tror jag...

Hoppas er onsdag var bra! :D

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Skönt ändå att han känner att han vågar prata med dig nu!! <3

2011-08-11 @ 10:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0