Nu är den här.....

Irene är planerad tills på söndagkväll.... Men redan nu är det ljusspel på himmlen (himmelen, himlen??.. ni fattar) jag körde precis hem från Rebecca och när jag kommer upp på highwayen så trodde jag först att en lastbil blinkade med helljusen... Det är kanske 7 min på higwayen mellan mig oh Rebecca... På dom 7 minutrarna ser jag fler blixtrar än vad jag kan räkna till!! Och det ända jag också ser är att jag åker MOT det!!! Jag måste erkänna att jag var/rädd och just nu är jag VÄLDIGT tacksam över att jag bor i källaren och inte på vinden! Usch! Det är faktiskt lite otäckt med åska! Hemma har man ju ändå mamma och pappa, man kanske har en brasa på landet, en filt, en bok och en kopp te och åskan är över på MAX 30 min. Inte här inte... Ingen mamma och pappa det är nog det som skrämmer mig mest! :(

Jaa iaf, Johanna sitter och skrämmer livet ur mig, det är inte bara en orkan utan nu är det också tornado varning... Jag har dock inte bekräftat detta så ta det lugnt! Men om ni inte hör från mig på några dagar fram över så är det så att jag inte har någon el!!

Juste! På highwayen står det även "Severe weather (någonting) Plan ahead" Och där satt jag och försökt låtsas som ingenting...

Nog om det!

Idag var jag på Powerwalk med Johanna på morgonen, sen åkte vi hem till mig åt lite lunch, jag åkte och hämtade Quin, vi gjorde lite allt möjligt, åkte hämtade Justin, Vi åkte och handlade lite "Back to school" saker. Vi kom heem jag slutade typ. Jag åkte till Rebecca, åt lite middag, satt och snackade allmänt skit.. Alltid lika trevligt! :D

Här har ni en länk om ni är intresserade av mitt väder... :p (Jag förstår om ni inte är det!!)
http://www.weather.com/weather/hurricanecentral/article/tropical-depression-nine-storm-hurricane-irene_2011-08-20

Imorron ska jag ta mitt snart feta arsle och släpa mig till gymmet. Joanna är på mig om att vi är ju medlemmar och du går gratis och bla bla bla... Så imorron DÅ J**LAR!!!!!



Jag önskar ju att blixtarna var så här coola, men nästan! Jag tror nog det var så om det inte skulle varit så mycket moln ivägen! ;)

Ha en bra helg! Som sagt var inte oroliga om jag inte hör av mig! Jag är här fast utan el och internet!! ;)

Puss <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Shit pommes!! Jag hoppas verkligen inte att ni får sån där "coola" blixtar hos er.. då kommer du ha en orolig angelika här i sverige!!

Kul med träningen! Jag har power walkat i en vecka nu, as skönt! Fast nu e jag sjuk så det blir en slowmotionwalk istället -.- Hopaps du får ha kvar elen så att jag kan följa dig :D puss<3

2011-08-26 @ 14:39:01
Postat av: Malin

Herregud vad läskigt!!!!! :o :o du får skaffa en såndär egen generator som sjukhus brukar ha så man alltid har el :P behöver du något första-hjälpen-mot-stormar-kit-så-att-det-inte-är-så-läskigt?? :) <3

2011-08-26 @ 19:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0