Lördag och söndag

Hejsan!

Ledsen men jag orkade inte skriva något igår när vi kom hem från bion. Igår såg vi Crazy Stupid Love, SJUKT ROLIG!!!!  Den måssstee ni se!! Den var jätte rolig! Hahah satt och skrattade så jag svettades! Hahah!! 

Ja igår så vaknade vi gick och hämtade bilen som äntligen var klar!! 2300$ blev det, kände nästan att jag behövde be om ursäkt när jag sa det till familjen....  Men det är ju deras fel att dom inte har gjort något underhåll på bilen alls!! Dom har haft den i fyra år och inte ens bytt olja på den, men nu är det det ända som behövs göras för att få igenom bilen i bilprovningen :) 

Sen åkte vi och stor handlade inför familjens hemkomst! :) Sen satte vi oss i den stora bilen och körde till flygplatsen! Jag var lite exalterad över att familjen skulle komma hem så jag antar att det är positivt! :D Sen åkte vi hem och jag och Malin satte oss i min bil och åkte till mallet här och kollade lite i affären mitt kollande resulterade i 1000 kr fattigare men en STOR Abercrombie påse rikare! Fick ett par jeans och ett par mjukisshorts, inte för 1000 kr men resten kan jag inte säga vad det är! ;) 

  

Även två t-shirtar från Gilly Hicks (systerbutiken till Abercrombie)

Sen efter det mötte vi upp Johanna för middag innan bion som började kl 10. Det blev middag i mallet, friterat på hög nivå för mig, jag hade ont i magen efteråt :(

Sen drog vi till Target för att köpa lite biogodis. Efter det åkte vi till starbucks och bokbutiken, jag köpte två böcker, fotsättningen på Blonde beach serien jag började läsa. Och vet ni!!! Jag hittade alldeles själv till starbucks från target!! Jag kom dit före Johanna! YES!! Efter det åkte vi till bion och satt och kollade trailers! Alltid lika roligt! :) Jag och Johanna har en hel bio höst planerad! ;) Kom hem jätte sent eftersom filmen började kl 10, men jag kände att jag verkligen behövde duscha och jag orkade inte gå upp tidigare idag, så jag hoppade in i duschen runt 1... Skyndade mig i sängen och somnade direkt!


När klockan ringde var det väldigt jobbigt att vakna, men jag tog mig in i badrummet och dagen sattes igång. Jag Malin och Rebecca hade bestämt att vi skulle äta lite brunch innan i träffade Erik för en guidad tur i Boston. Vi hamnade på Starbucks och det blev lite kaffe och en muffin, inte så mycket brunch men vi får ta en brunch en annan gång!

Sen satt vi och väntade ett bra tag, amerikanare har en tedens att vara "fashionabla" sena. Sen till slut kom Erik och hans kompis Tim. Dom tog oss runt i Boston och visde oss lite av staden! :) Dom tog oss också till Italientown ungefär som chinatown fast italienskt, jätte mysiget med många restauranger! :) Sen efter ett tag gick vi och åt lunch och efter det åkte vi hem, låter kanske lite tråkigt, men vädret var ALLT annat än bra, så vi var inte så jätte torra efter att promenerat runt i stan. När vi kommit hem till Rebecca för att hämta bilen bestämde jag och Malin oss för att åka och hyra film så det gjorde vi. Igår när vi åkte hem från flygplatsen försökte jag titta nog vilken väg Brad körde eftersom jag inte brukar lyckas ta den rätta vägen, så idag försökte jag ta samma väg... Tror ni det gick bra?! NEJ! Efter ett tag fick vi vända och köra tillbaka en väg jag inte kände igen, körde då på gpsen och till slut kom vi till butiken där i skulle hyra film. Sen åkte vi hem och nu ligger vi i soffan och tittar på dom, jag är super trött så jag somnade under första filmen och när jag vaknade upp var den super konstig!

Jaa det var allt för denna helgen! Imorron börjar jag jobba igen, får se hur det går! :p


Jessica - Åk tillbaka!! Staden är så sjukt cool, den måste besökas flera gånger!! :D 

Mathilda - Vi skypar imorron! :D Runt 4 tiden din tid! :)


Hoppas er helg har varit bra! :D 


Puss på er!! <3<3<3

 


Kommentarer
Postat av: mathilda

fan du är en ännu större film nörd där borta juuu :D du måste skriva en lista på de filmerna jag ska se när dom kommer hit så att man bara går på dom bästa!! crazy stupid är en spikad när den kommer hit :D ikväll blire som sagt HP 2, nu jevlar är det dags att avsluta den här jäkla serien haha... taggggad :D

hoppas att du och malin har det gryyymt nu er vecka tillsammans :D

och åh najs med Abercombie!!

hörs snart igen! <3

2011-08-08 @ 17:09:09
Postat av: Angiiiie

åh den filmen måste jag se, om du skrattar så du svettas så lär jag nog också göra det! saknar dig budd <3

2011-08-09 @ 01:14:42
Postat av: Angiiiie

jag väntar på nya inlägg mate! <3

2011-08-10 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0