Fredag!! :D

Hej!


Ja som ni alla vet har det varit fredag idag!

Dagen började lite annorlunda, jag gick upp 7:40 som vanligt, och var klar med att vakna upp 7:50, så då gick jag upp till köket. I soffan låg både Justin och Quin påklädda och allt... Jag frågade ifall dom ville ha frukost... Nej vi har redan ätit... Jaha, okej visst. Då var det så att Joanna hade gått upp och fixat allt med dom idag. Jag blev lite stressad sv det så i all hast åkte jag iäg med dom till camp. När vi kom fram var klockan 8:34... Det börjar 9. Ooops, men jag gick in med dom och det var andra barn där så jag checkade in dom och sen åkte jag hem. Klockan var då 9, la mig i soffan till typ 11 då matvarorna kom. Skypade med mamma. La mig i soffan igen, fixade lite lunch, åkte och hämtade barnen, kom hem, dom var hungriga, dom åt lite, jag dammsög, vi packade väskorna till stranden, vi åkte till stranden och var där ett BRA tag, Justin ville åka hem så sa  jag "Okej kom då så plockar vi ihop och åker" "nej vänta inte just nu! Jag är upptagen" hahah...

Så jag Malin och Rebecca (som kom till stranden) låg och solade medan barnen lekte fint tillsammans, ibland är mitt jobb enkelt! :)

Vi åkte hem och jag slutade för dagen :) Jag skyndade mig att ta en sanbb dusch för att efter det åka till mallet och möta upp Johanna för lite middag. Idag blev det thai, gott var det! :) Kanske för att jag var väldigt hungrig.
Efter det åkte vi till bion! Idag såg vi The change-up! SUPER ROLIG!!! Hahah vi satt och skrattade högst av alla typ!!

Ja sen åkte vi hem för en tidig sänggång! Imorgon är en viktig dag då Malin ska sätta sprätt på sina pengar! Så 9:30 bär det av till mallet för en heldags shopping! Jag ska dock inte köpa något annat än lunch och fika! ;)

Jag ber om ursäkt för förra inlägget, vet verkligen inte hur jag lyckades få till det så att det blev blått och tjockt :p

Angelika- Tack för alla kommentarer! :D Det hjälper!

Fam Löfgren - Hann ni med att hälsa på alla som ville säga hej till er? :) Jag har planer på att åka till Kanada under tiden jag är här, någon gång i alla fall. Jag har ännu inte varit på Walmart! Det finns dock en här i mitt shopping område så jag får ta och åka dit och se vad alla pratar om! :) Ja juste! Åh så spännande, hoppas Anna gillar fastebolskolan! :)
Ja jag har det verkligen super bra här! Det går alltid upp och ner men med goda vänner och en bra familj så funkar det! :D

Ha det bra och hoppas ni alla får en super trevlig helg allihopa!! :D

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

satan i gatan va du går på bio!! Är cp sugen på att gå men jag hinner ju aldrig tack vare mitt jobb.. får ladda ner dom sen i höst eller nått :P

OCH VET DU JOSSAN!!!! JAG SKA GÖRA MIN ANCHOR DEN 5e SEPTEMBER!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN :D får egentligen inte göra den av mina chefer men fuck that :P OCH VET DU HUR BILLIGT DET ÄR!? dom har någon rabatt så istället för att betala typ 900 kr för en så betalar jag 1300 kr för TRE!!! wooooaaaaaaaah <3 <3 <3

2011-08-13 @ 10:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0