BÄSTA HELGEN FORTS....

Jaa hej igen!

Min mest awesome helg fortsatte idag! :D Rebecca sov över här i natt igen och imorse ringde klockan 10:00 för att vi skulle anmäla oss till Harvard. Det gjorde vi!! Jag är numera en VÄLDIGT stolt inskriven student på HARVARD!!! Måndag och onsdag mellan 11 och 1 kommer jag gå i skolan igen. Det kommer ju vara lite jobbigt men jag har Rebecca som sällskap så det kommer gå bra! Vad mer, ja kursen kostar 950$, jag tackar momor och morfar för detta!! :D

Sen efter att vi fixat detta så la vi oss i sängen för att kolla på en film vi hyrde igår, Jumping the broom... Varning!! Så sjukt dålig! Rebecca somna och jag satt och spolade fram i filmen :p Sen bestämde vi oss för att gå upp och äta frukost, klockan var halv 1... men det lät som om familjen hade folk över så vi bestämde oss för att åka till starbucks och sitta där ett tag! Så mysigt!!! Efter det åkte vi och lämnade filmen och åkte till affär som har märkeskläder och skor till reapriser. Rebecca hittade ett par super fina skor, hennes andra super fina par denna helg! :p

Sen åkte vi hem och jag skypade lite med hela min familj! Coolt vi alla var på olika platser i världen men där satt vi och pratade! :D Fast jag hörde inte så mycket och inte dom heller då min familj fick för sig att prova på trummorna som står utanför mitt rum... :p så jag kickade ut Rebecca och skjutsade hem henne, åkte sen hem och skypade med mamma lite. Hon fick sitta och vänta till nästan mitt i natten tills jag kom hem :p Hon frågade hur ofta jag tränar nu för tiden.... Jaa inte tillräckligt ofta... När Malin var här rörde jag mig inte på TVÅ VECKOR!!! Och det märks! men jag är inte orolig, för nu till hösten när barnen går i skolan kommer jag ha mer tid igen.... Men idag stacck jag ut och sprang! Vet inte hur lång tid det tar då min träningsklocka inte överlevde flygturen över atlanten :( Fast imorron ska jag gå och byta batteri i den, hoppas att det är det ända som behövs! :) Idag la jag även till en del på min runda, jag mätt den precis och den är 6 km så det känns ganska bra :) Fast måste ju springa mer än en gång i veckan för att det ska göra något :p men men jag kommer igång igen! :D

Sen när vi åt lite middag idag så satt familjen och pratade om ett hus, med trädgårdar, tennisbana, pool, och 12 rum... Jag kom lite sent till middagen så jag missade början men efter ett tag fick jag grep (gräpp? nää grepp, ja kanske, ja ni förstår) Dom hade åkte förbi detta hus och blivit helt kära i det! Haha jag frågade ifall de har planer på att flytta... Joanna - Ja asså det här huset är helt underbart och perfekt för oss... Men när det gäller oss kommer det nog inte hända... Hahah men asså huset var helt UNDERBART!! Holy moses säger jag bara!! Får se vad som händer ;)

Nu ligger jag i min säng, ska gå och ta bort mitt nagellack borsta tänderna och sen ska jag läsa min nya bok! Den sista i den nya superbra serien jag börjat läsa här borta!

Imorron har Justin camp mellan 8.45-3.45 så denna vecka kommer jag spendera mycket tid med Quin bara hon och jag! Men det är mysigt! Dom gillar verkligen mig och jag gillar dom! Imorron är även sisat dagen hemma för killarna! :'( Det kommer vara så sjukt konstigt när dom inte är här!! Kommer sakna dom!

Jaa vad mer!? Inte så mycket mer, känner att livet leker och att jag inte kunnat önskat bättre vänner än Johanna och Rebecca!!!

Hahah igår när Good life med OneRepublic spelades på radion satt jag och Rebecca som helt förstenade, sen kom vi överens om att den här låten typ beskriver vårt liv just nu! Eller jag vet inte så mycket om texten mer än att dom sjunger att det är ett GOOD LIFE vilket detta är!! :D

Folk som funderar på att åka som aupair/utbytes student, GÖR DET!! TVEKA INTE!!! :)




Ser man något? Detta är min springrunda :)

Hoppas er helg har varit bra! :D

Puss <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah vafan e det för konstig löp runda :P det ser ut som om du springer fram och tillbaka på vissa ställen? :P eller jag vet ju ifs inte åt vilket håll du börjar springa åt :P Kul att din helg blev såå lyckad! Jag har bara jobbat :P ses imorron! <3

2011-08-22 @ 09:58:24
Postat av: Malin

Vad kul att det blev så lyckat!! :D tråkigt att jumping the broom var så dålig... Du får hålla mig uppdaterad på vilka filmer som gäller ;) <3

2011-08-22 @ 21:22:02
Postat av: Rebecca

Åh fina du!!! Jag är så glad att jag har dig också :D

2011-08-23 @ 03:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0