BÄSTA HELGEN!!!! :D

Hallå!!

Igår var det ett red-cup party in the house!! Så sjukt roligt! Så lyckat och alla var så farsinerade (stavning?) över att i var så imponerade av de röda muggarna! Haha men man har ju verkligen sett det i filmer och nu fick jag upplevaa det! Så himlans roligt :D Rebecca och Johanna var med och sov över här under natten och vi har haft det så sjukt kul!! Är så tacksam över att de är mina vänner!!

Idag lördag har vi inte gjort så mycket, åt lite frukost/brunch/lunch/fika på starbucks efter vi vaknat, Vi stannade även på donkin dounuts innan vi åkte vidare till starbucks. Så gott!! :p Det var så mysigt att bara sitta där och prata!
Sen åkte vi runt och gjorde ingenting under eftermiddagen. Sen åkte jag och Rebecca hem och hängde lite med Brandon och hans kompis Erik, kollade på film. Självklart somnade jag men men :p Sen täffade jag och Rebecca Johanna på TGI Fridays för lite middag. Jag har aldrig skrattat så mycket tror jag!! Så himla underbart :D Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kom in på kläder man hade när man var liten, asså jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorron.... Folket runt omkring oss tyckte nog inte vi var så normala.... Hahaha men jag hade verkligen sååå roligt! Helt underbart!! :D Sen gick vi till en butik och tittade runt lite. Rebecca hittade ett par skor hon ville prova. Butiken skulle stänga om typ 5 min så dom ropade ut det i högtalarna, och ni måste veta en sak. När Rebecca blir stressad slutar allt fungera.... HAHAHAH!! DET VAR SÅÅ ROLIGT!! HAHAH!!! nu har ju inte ni bilden framför er men först skulle hon prova en sko men den var typ för liten så hon fick inte igen den... Så hon skulle ta fram en annan storlek, tänke er att högen med kartonger välter... Hon får upp alla men när hon ska lägga upp sista kartongen så välter hon skon som står uppstäld bredvid. Hon ska även prova den skon som inte har larm men hon har liiite problem med den dragkedjan.. så hon var tvungen att ta den med larm i alla fall. Ajaj hur som helst så var det så roligt att stå och se på! Skrattade såå mycket! Höll på att kissa på mig!

Nu skulle vi ha tittat på film, men vi har bara suttit och pratat och skrattat och umgåtts super roligt! :D Vi får se vad som händer imorron! Har lite skypedater planerade (hoppas jag). Daten med Carro blev inte så lyckad! :( Får försöka imorron igen!! :D

Jessica- Ja det börjar rulla på nu! :) Super roligt! Jaa jag börjar även hitta på vägarna! Dock några som bara inte vill fastna! Men det kommer förhoppningsvis! ;)

Jennifer- Jag har det super bra! Speciellt med så fina vänner! :D Dom och familjen är verkligen viktigast för att göra året bra! :)

Malthan!! Vi måste börja skypa på svenska!! Hoppas att du kan börja vara inne på skype på eftermiddagarna efter skolan! Är du nervös inför skolstarten?! :p Hahah ja det är ätning mest hela tiden här!! Jag kommer komma hem rullandes om 11 månader! Hjälp mig då! ;) Hur gick intervjun?! Vart hölls den? Vart kommer du jobba då?!

Angelika- Skypedate klockan 3 tisdagen den 23 augusti!! Teet ska vara klart! :D

Ha det bra! Hoppas er helg har varit bra! :D

Mamma och pappa kan ni försöka logga in på skype under eftermiddagen?! Vet att ni har annat för er men jag måste prata med er!!

Puss!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad kul att det nlev så lyckat!!!! :D Vill ha en full redogörelse sen ;) när ska vi skypa?? :) <3

2011-08-21 @ 20:37:36
Postat av: angiiiie

GOT IT!!!!

2011-08-22 @ 09:52:42
Postat av: Rebecca

Det är bra att jag har vänner som jag kan skratta åt mina brister med ;) Tack för en sjukt lyckad helg och jag ser fram emot många fler sådana!!! <3

2011-08-23 @ 03:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0