Avskedsmiddag

Hejsan!!

Idag har jag inte gjort mycket, efter att jag lämnat barnen på camp åkte jag hem och la mig i soffan. Somnade och vaknade av att mobilen ringde. Hatar att man blir så där yrvaken då!

Sen rullade dagen på, skjutsade Brandon till bilverkstaden då dom behövde en genomgng av bilen innan dom kör till Duke imorron. 14 timmar tar det att köra dit... Dom tänker göra det på en dag, lycka till ;)

Så idag var vi ute och åt middag hela familjen (och jag). Joanna frågade ifall jag ville följa med och hela dagen hade jag gått runt och tänkt på vad jag skulle säga om hon frågade. Då skulle jag säga "Ja gärna, om ni vill ha med mig. Annars förstår jag att ni bara vill vara familjen." Men när hon sen frågade mig så blev det bara. "Javisst, kan jag väl" Tråkigt och lite elakt svar tycker jag personligen :p men med kom jag i alla fall! :p
Vi hade det jätte trevligt och roligt! Dom skrattade lite på min bekostnad då vi satt och lekte en ordlek under tiden vi väntade på maten. Det är inte så lätt att komma på amerikanska ord under tidspress!!! aja...
Man märker verkligen att de äldre killarna har accepterat mig!! 100 poäng till mig!! :D:D:D  Det är ju så roligt! Och det är såååååå tråkigt att dom ska åka!! :( Kommer bli så tomt här utan dom och nu speciellt de två senaste veckorna då dom inte jobbat och vi har varit hemma på dagarna tillsammans... Jajaj, får ju träffa dom till jul eller så!! ;) 

Nu har jag inte mycket mer att skriva om och jag är verkligen trött så god natt, hörs imorron! :) 

Angelika! Kan du logga in på skype till klockan 15:00 din tid?! :D

Mathilda! Hoppas första dagen i skolan var bra! :D 


Lena tack så jättemycket för kortet! Alltid lika roligt att få post! :D

Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad roligt att du känner at du kommit in familjen mer! jag sa ju det! det kan ju hända på en natt lixom, gud vad kul det låter att få följa med till Duke också!!!!! åh , dåkan du kolla in det colleget, fan vad roligt!!!!!! lyllo :D och hallå skulle inte du till cali den här veckan eller är jag helt snurrig?



skolan går bra! känns faktiskt bra i klassen så det är jätte skönt, inte jobbigt alls, man kan ju säga att jag är van att få nya klasser nu.. haha :)

fortsätt att ha det bäst fina du! <3

2011-08-23 @ 18:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0